Äntligen lite bättre

Fy vad dåligt jag mått i typ en vecka, har bara förflyttat mig från sängen till soffan hela veckan. Är troligtvis biverkning av mina smärtplåster som jag började med i måndags.
Jag har aldrig varit så trött å slö som jag vart. Bara att gå till toaletten har gjort mig svimfärdig.

Har bott hemma hos mamma å pappa under tiden då jag inte orkat gå ut med Casper, stackarn. Men han har haft det bra ändå, pappa är ute med han titt som tätt. Ja nu hoppas jag iaf att det värsta är över och att jag börjar må lite bättre.

Nu börjar det verkligen bli höst, man känner på luften hur mycket friskare den är. Jag älskar det, för då slipper jag svettas. Mysigt med tända ljus och en kopp te invirad i en filt i soffan.....mysigt.
Nej nu ska jag gå å handla lite mat, får se vad det blir.

Ska ev om jag orkar åka iväg på ringträning med Casper ikväll i gubbängen, men får se om jag orkar. Skulle visserligen behöva det, både för min skull men även för Casper så han får springa av sig lite.
Kanske träffar Steffy, Puma och Trixa där oxå, det skulle vara kul, för jag har inte träffat Trixa ännu.

Jaja ha en fortsatt skön söndag.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0