Lördag

Ja då va det helg igen då. Veckan har varit lugn förutom några läkarbesök.

Fick tid till reumatologen på onsdag, så det ska bli skönt så man kanske kan få svar på varför jag mår så dåligt som jag gör. Nästa vecka är det fullt upp med läkarbesök plus tandläkaren. Just de fick tag i en smärtläkare på östermalm som hade tid å ta emot mig så jag ska dit om två veckor. Förhoppningsvis kan han hjälpa mig med smärtan, samt va lite trevligare än vad dom e på huddinge.

Va å tittade på den lägenheten som jag lämnat intresse på. Den va fin, kanske lite tråkiga tapeter å så men det fixar man fort om det nu skulle va så att jag får den. Ska ringa å prata med dom på måndag.

Nu ska jag promenera hem till mamma å pappa för å få lite mat i magen. Kvällen spenderas väl framför tv:n alt långpromenad med Casper. Han behöver verkligen röra på sig, han e uttråkad när jag mår dåligt. 

Ha en mysig lördagkväll. Kram kram


Kommentarer
Postat av: * Em

Godmorgon! Bara fint. Hände det något roligt igår? :)

2010-04-18 @ 09:19:54
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0