Inlagd på sjukan

Nu har jag kommit hem efter att ha spenderat nästan en vecka på sjukhuset. Hade haft svårt att andas i några dagar, så min endokrinläkare tyckte att jag skulle röntgas så det inte va nå konstigt med lungorna. Men det va det, först sa dom att det va vätska och att jag skulle äta vätskedrivande och om det inte gick över så skulle jag söka akut.

Efter 3 dagar med vätskedrivande och bara tyngre att andas så åkte jag till akuten. Läkaren där sa att jag hade en infektion i lungorna. Så hon la in mig för antibiotikabehandling. Jag va helt slut när jag va på sjukhuset, allt va så jobbigt för man inte fick tillräckligt med luft. Men nu e jag lite bättre iaf, men dom sa att det kunde ta två veckor innan jag mådde riktigt bra. Men det är på väg åt rätt håll.

Imorrn är det första advent, mysigt. Skulle gå ner till källaren idag och hämta mina julsaker. Men vad hade hänt i källaren? Jo jag och ca 6 st till saknade lås på våra förråd, för att nån jä**a idiot hade gjort inbrott. Så irriterande, hade ganska mycket där som jag inte ville skulle försvinna. Får kontakta försäkringsbolaget på måndag. Nu måste man gå igenom vad det är man saknar. Jag kommer inte ihåg allt, vissa saker har ju legat i källaren jättelänge, men är ändå av värde. Suck säger jag bara.

Magen har bråkat bra mycket senaste veckan, läkaren på akuten sa att jag kunde få ondare bara för jag hade en infektion i kroppen, för det kändes ibland som man va en gammal kärring så ont i hela kroppen.

Ha det så bra
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0