Måndag

Längesen jag skrev, har helt enkelt glömt bort det. Har inte hänt så jättemycket på sistone, ungefär samma visa som vanligt. Var hos ögonläkaren idag pga att synen kan förändras när man äter Cortison, men det va ganska ok. Om jag ville kunde jag skaffa det svagaste läsglasögonen för att få bort lite av det suddiga som jag ser ibland. Men det är inte så mycket jag besväras av det.

Veckan blir lugn. Så otroligt tråkigt väder, man blir inte annat än deprimerad. Å det skulle tydligen va så hela veckan, så trist när det nästan aldrig blir ljust på dan. Nej nu ska jag kolla Paradise Hotel, vilket var en väldigt pinsam serie. Eller iaf vissa delar, men det är väl därför man inte kan slita sig ifrån den. Är bara andra avsnittet ännu.

Ha det bra kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0