Ny blogg

Hej nu så kör vi....

Har länge tänkt skaffa en blogg men har inte blivit av. Men nu så. Här kommer jag ta upp det mesta som händer i mitt liv, men även i Caspers liv.
Casper är min lillgroda till hund. Han är 75% Chihuahua och 25% Bolognese. Han är i dagsläget 10 månader.







Han har en väldigt viktig del av mitt liv. Har hjälpt mig komma igenom min sjukskrivning utan att jag blivit galen av uttråkning och smärta. Berättar lite mer sen om vad för sjukdomar jag har att tampas med.

Ska försöka uppdatera varje dag, men man vet aldrig hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul med ny blogg :) ska försöka kika in lite då och då..ja e ju inte så snabb på det hahaha..Gulligt som länkar till mig :)- Kramizar i massor och Krya på dej nu stumpan! Har fullt upp här hemma nu hehe men vi får ta och ses någonting framöver, I helgen är det hundutställning i Norrköping så önska mig lycka till :D och jag kommer och tittar nästa helg på dej och casper :D ska bli as roligt...

2009-08-14 @ 21:55:59
URL: http://www.timojaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0