Söndag

Kvällen igår var jättelyckad. Hamid och hans fru och barn hade ordnat så fint, lagat MASSA mat. Dukat jättefint, ja allt va perfekt. Vi åt å hade trevligt och sen dansade vi på altanen, ja det va riktigt kul. Kom hem i skaplig tid. Ville hinna med bussen hem för att slippa åka runt hela stan för att ta mig hem.
Bilder från kvällen kommer när jag orkar leta fram sladden till kameran :)

Idag blir det slappar dag, fick sovmorgon. Sov hemma hos pappa, han tog Casper imorse så jag sov faktiskt till 12, vilket typ aldrig händer, men det va sååå skönt. Fast jag tycker man blir tröttare när man sover så länge,
därför brukar jag inte göra det så ofta, men det e skönt ibland.

Imorrn ska jag träffa min Endokrinläkare och få lite information om min
sjukdom och se om jag behöver öka alt. minska min dos av Kortison.

Magen är inte bra idag har haft två kramper redan. 
La mig i sängen i fosterställning och bara bölade,
det gör så jä**a ont. Släppte på typ 10 min.
Så jag hoppas det inte kommer fler attacker idag.


Nu ska jag lägga mig i soffan å kolla lite tv.
Ha det bra så hörs vi.
Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0