Trött, trött, trött

Sov ingenting i natt heller så nu har jag varit vaken dryga 48 timmar. Men det känns, är skittrött.
Men har haft så ont inatt med så det har inte gått att koppla av.

Casper har vart dålig i magen inatt oxå, har fått springa ut varje timme, stackarn. Men det var nog mitt fel, han har ätit så dåligt på sistone, så igår fick han korv. Å det åt han, troligtvis för mycket, för magen slog bakut.
Men det e bättre idag, har fått lite ris och risavkok. Hoppas han blir bra tills imorrn då det är utställning.

Håll tummarna för mig å Casper imorrn. Och har ni vägarna förbi så är det i Farsta gård, utomhus. Kostar ingenting, kan vara kul att titta. Massa olika saliga blandningar. Man fick tydligen ta med sig sin egen hund som inte ska tävla på området så länge man har giltigt vaccinationsintyg med sig. Men jag tänkte dom kan ju inte gå runt å kolla allihopa, å då undrar man egentligen hur mycket sjukdomar det sprids. Fast det kanske inte är så mycket vad vet jag.

Nej nu ska jag packa ihop väskan för att bege mig hem till mamma å pappa å middag och slappande i soffan.

Ska sova där, pappa skjutsar mig å Casper dit imorrn vid 9, sen kommer dom lite senare.
Det blir en lång dag, men det kommer bli kul.
Kameran är på laddning så bilder kommer senare,
förhoppningsvis på en rosett Casper vunnit.
*Hoppas kan man alltid göra*

Magen har som sagt bråkat inatt, men just nu känns det ganska skapligt,
hoppas det förblir så inför morgondagen.
Jobbigt att ha ont när man måste koncentrera sig på annat.
Men det e bara hålla tummarna.

Ha det så bra så hörs vi. Kram Jessica & Casper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0