...

Ja då va det fredag igen då. Idag blir det till att titta på IDOL finalen.
Hejjar lite på Calle faktiskt, fast Erik är grym.
Men båda kommer nog få kontrakt i vilket fall som helst.

Imorrn är det hundmässan som gäller. Tänkte åka rätt tidigt,
skulle vilja se Chihuahuaorna går i ringen,
men det e kl 9. Får se om jag orkar upp till det.
Men det ska bli kul iaf.

Vad ska ni hitta på i helgen då?
På måndag ska jag ev. på bio med Maria.
Måste se sista av Stieg Larssons filmer:
"Luftslottet som sprängdes", dom andra var skitbra
å då måste man ju se slutet.

Nej nu måste jag ner i tvätten igen, är en sån
rolig dag idag. Ska även städa å damma hemma.
Lika bra att göra allt på en gång så blir det gjort.

Igår hade jag så jä**a ont i magen, och mådde jätteilla hela dan. Idag känns det lite bättre.
Med hypofysen e det krångel igen, är så himla trött. Du vet så där man är nar man e riktigt sjuk,
jag somnar typ vid matbordet, datan ja fan överallt. Men ska träffa min riktiga endokrindoktor
på torsdag, så då kanske han ändrar dosen Kortison. Ska även säga att jag hellre vill prata med honom
om det är något jag undrar, då hans "elev" inte kan så mycket om endokrinsjukdomar.
Hon är "vanlig" läkare och är under utbildning för att bli endokrinolog. Men för mig som allt är
så främmande för så har man massa frågor, och då e det inte så lätt när hon inte kan svara på det.
Hon har tex inte kunnat svara på varför mina ben är så svullna, vet att man sväller av kortison
men det borde bli lite bättre, men det blir bara sämre. På kvällen är benen som korvar,
ser inte en fotknölen, coh så värker det som bara den. Kan knappt gå. Så förhoppningsvis finns
det nån anna medicin som kan ta bort det, då vätskedrivande inte funkar. Håller tummarna.


Ha det bra

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0