Snart julafton

Ja nu e det bara drygt 2 veckor kvar till julafton. Trist att det är skitväder bara
vill ha lite snö. Men men man kan ju hoppas det hinner komma till julafton iaf.

I helgen ska jag på hundmässan som är varje år på älvsjömässan. Ska bli kul, köpa julklappar till Casper.
Brukar även få massa provpåsar oxå det e alltid bra.

Är dålig på att uppdatera bloggen, men har tappat lusten lite.
Känns mest som om det bara e jag som läser. Men men ska bättra mig,
för det är ju bra att ha det lite som en dagbok för min egen skull.
Men även roligt om andra vill läsa oxå.

Magen är som vanligt, har haft några perioder med kramper. Hypofysen bråkar som vanligt, har haft en infektion efter mitt problem med lungorna. Har vart jättetrött och är det fortfarande, men nu börjar det bli lite bättre. Så det e skönt.

Ha det så bra

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0