Torsdag

Ja veckan har vart full av sjukhusbesök, har fått ryggskott. Det gör så jä**a ont. Det är pga att jag gått upp så mycket i vikt på kort tid. Men med smärtstillande och muskelavslappnande så ska det bli bättre. Skulle behöva tvätta idag men jag har verkligen ingen lust eller ork. Idag e en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet och somna om. Men det kan man inte göra när man har en liten hund som vill motioneras,
och tur är väl de annars skulle jag aldrig lämna min säng. Haha.

Ikväll ska jag på bio med Maria, vi ska se "Flickan som lekte med elden" hoppas den e bra.
Skönt om inte annat att komma iväg å tänka på annat.

Casper är verkligen inne i tonåren, fy vad jobbig han e ibland. Han lyssnar inte för fem öre ibland. Och så luktar det så mycket gott ute så det tar sån tid att gå ut me han. Men men nästa vecka blir han 1 år, så förhoppningsvis börjar han snart mogna till och bestämma sig för att lyssna på matte.

Nu ska jag ta å fixa lite här hemma för att sen bege mig till banken och till affären.

Magen är ungefär som förut, har fått ganska många kramper nu senaste dagarna,
men som tur e så håller dom inte i sig så länge


Ha det bäst så hörs vi

Kram Kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0