Hundstallet

Var å tittade på öppet hus på hundstallet i söndags. Oj vad massa söta hundar det fanns. Det var några Chihuahua valpar som kommit in i ett vanvårdsärende, å herregud va söta dom va. Hittade även en Rottistik på 2 år, som va så kraftig och fin, skitsöt. Ja många hundar som man ville ta hem fanns det.

Magen e skit, jag mår piss just nu. Har börjat med smärtplåstret nu och jag mår asdåligt av det, men det e biverkningarna som förhoppningsvis ska gå bort på några dagar. Därför är jag inte så aktiv vid datorn, för jag orkar ingenting just nu. Men förhoppningsvis vänder det snart så jag mår lite bättre. För just nu är allt jobbigt, bara att ta sig ur sängen är en plåga då jag e helt slut i kroppen.

Ska återgå till soffan och vila lite, det enda jag gör just nu känns det som.
Men men det blir väl bättre.
Ha det bra så hörs vi
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0