Tandläkaren

Glömde säga att jag fick en akuttid till tandläkaren idag. Fick en annan tandläkare än min vanliga men det spelade ju ingen roll. Hon borrade iaf upp det som den andra tandläkaren fyllt i. Sen spolade hon rent. Hon sa att det inte alltid hjälper med det som den andra tandläkaren gjort, nehe det menar du inte...:)

Nu har iaf bedövningen släppt och jag har ingen tandvärk, har tom ätit med den tanden. Så nu hoppas jag det kommer kännas bättre. Ska tillbaka på fredag för att börja rotfylla samma tand, men jag hade inte klarat mig tills fredag med den tandvärken. Fy f** säger jag bara. Tandvärk är inte roligt. Jag som alltid sagt att mamma vart löjlig när hon haft tandvärk. Ja jag kan inte mer än be om ursäkt för det, för det e inte roligt.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha sorry men tandvärk e inte roligt! har ju samma problem, trotts lagade tänder så kan ja inte käka på vänstra sidan :(...fy!

2009-10-07 @ 20:33:59
URL: http://www.timojaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0