Trist väder

Idag e det sådär tråkigt väder igen, grått å trist. Förhoppningsvis blir det bättre under dan. Idag ska jag träffa min nya smärtläkare, ska bli spännande å se vad han ska hitta på.

Helgen har varit lugn, vart ute så mycket det gått i det fina vädret. Synd bara att det blåst så mycket, då e det inge skönt å va ute. I söndag var vi som sagt på kalas hos Tindra som fyllde 5 år, stora tjejen.

Nu ska jag hoppa in i duschen för at sen bege mig mot stan, tänkte försöka hitta ett par skor innan jag ska till doktorn. Mina fötter och ben är så svullna pga vätska så jag har ju inga skor som passar. Tänkte kolla på skopunkten där dom har tag 3 betala för 2. Då kan man få typ att eller två par balleriaskor å några tygskor. Ja jag får se vad dom har.

Klockan 14 ska jag va hos doktorn, som ligger på östermalm. Hoppas jag hittar, tror det men man vet aldrig, därför kan det va bra att va ute i god tid.

Mamma ligger på sjukhus, pga det vanliga smärtor och att hon inte får i sig nån mat. Så hon har dropp å smärtstillande. Hon får ligga inne lite då å då för att få i sig näring. Hon har gått ner så himla mycket, lite mer än 30kg pga det här. Jag tycker det är skitläskigt att se henne så smal för hon har alltid varit överviktig så länge jag kan minnas.
Fast när hon va ung å när min bror va liten då va hon jättesmal, så hon kommer väl tillbaka till det, problemet e att all ork försvinner med kilona med, så hon e väldigt svag. Har sagt åt henne att hon måste säga åt läkarna på skarpen, visst att hon vill va smal, men det här funkar ju inte, hon måste iaf stanna i vikt, men det gör hon inte hon tappar typ 1-2kg/vecka å det är inte normalt. Men vi får se vad dom säger, hon skulle iaf kanske få komma hem idag. Hon vill ju det me för det e så tråkigt att ligga där. Men hon går oftast hem för tidigt för sen ångrar hon sig när hon ligger hemma med massa kramper. Så det e bättre å stanna en dag extra så hon mår bra.

Ja nu blir det duschen som sagt.

Ha det så bra

Kram kram


Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig? :)

2010-04-27 @ 16:50:36
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: * Em

Sv; Nice! Allt bra med dig idag då? :D

2010-04-28 @ 16:36:12
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0