Tandvärk

Har tandvärk nu igen. Har tre tänder som det är hål i, ska dra ut dom alla tre. Det är visdomständerna. Problemet har kommit av att jag äter så mycket medicin så det fräter på tänderna, fast jag är jättenoga med tandborstning. För ett år sen va alla mina tänder hela å fina, tills att nu va i asdåligt skick.

Tyvärr så har dom tagit bort den förmånen att man får gratis tandvård om tänderna går sönder pga en sjukdom eller behandling. Så det kommer bli dyrt, men vad ska man göra det gör så jä**a ont. Tandvärk är nog bland det värsta som finns. Usch, å jag fick inte tid förrens den 3/3, så jag måste plågas fram tills dess. Tacka vet jag Treo för det hjälper lite iaf.

Magen är riktigt jobbig numera, har ju som sagt slutat med de starka medicinerna, så jag har asont. Å då menar jag verkligen asont. Får typ attacker jätte många gånger per dag då jag måste lägga mig ner för att inte svimma, å så ligger jag där tills det går över, vilket är jätteolika hur länge. Ibland kan det sitta i nån minut, för att nästa gång göra ont i en timme. Ja jä***gt jobbigt är det iaf. Å tröttheten e fortfarande kvar.


Idag har jag sovit i stort sett hela dan, förutom när jag varit ute med Casper. Han har det nog ganska tråkigt när jag mår dåligt, men försöker aktivera honom så mycket det går inomhus. Som tur e så tycker han om sin aktiveringsboll som fylls med godis, så den kan han hålla på med ett tag iaf.

Nej nu ska jag lägga mig för natten. Hoppas jag kan sova nu när jag sovit så mycket på dan. Ja det återstår att se, annars får jag väl förflytta mig till soffan å kolla lite tv, då brukar jag alltid somna.

Ta hand om er.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Men gumman nu får du väll ändå ta å krya på dej! Å tandvärk e inte å leka med...de gör ju så fucking ont!

Tack för att du skrev om oss :) bebis å mig hehe..

Ps. har du kikat in på min sida? Bilder på valparna kommer läggas upp lite titt som tätt när man har tid hehe :D Nej nu ska jag gå och sova...förstår inte varför jag är vaken så här sent..sömn är en bristvara för mig nu hahaha...kram från hela familja :D

2010-02-27 @ 00:31:30
URL: http://www.timojaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0