Dålig uppdatering igen

Ja va ett tag sen jag skrev,men jag har mått jättedåligt. Bestämde mig för ungefär 3 veckor sen att jag skulle ta bort alla mina smärtmediciner. Har ätit dom ungefär 1 år, kände att jag hade ont även med medicinen. Enda skillnaden var att jag va typ "drogad" eller vad man ska säga. Som sagt har ju varit starka mediciner. 
Att ta bort dom helt utan nertrappning resulterade i en kraftig abstinens. Har legat på mamma å pappas soffa i typ 1 ½ vecka. Har mått så dåligt, jag har kräkts, grinat å vart helt matt i hela kroppen. Mamma fick leda mig till toaletten för jag hade verkligen ingen ork att gå. Minsta steg va jobbigt, va så matt i kroppen. Efter ca 2 veckor började jag känna mig piggare å kände mig helt ok. Kände att känslorna kom tillbaka, då man vart typ avtrubbad. Kände att jag va tillbaka i mitt rätta jag. Nu har det gått några veckor som sagt och jag mår faktiskt bra. Eller bra ska man inte säga, har jätteont i magen väldigt ofta, men det hade jag som sagt när jag åt medicinen oxå. Kan känna mig lite lyckligare än förut, men trodde aldrig jag skulle överleva veckorna efter jag slutade. Jag mådde SÅ jä**a dåligt. Men som sagt jag tar dagen som den kommer, men känner att jag gjorde ett klokt val att sluta med medicinerna. Känner mig lite stolt faktiskt att jag klarade att göra det själv.

Tackar som sagt mamma å pappa för allt dom gjort. Verkligen passat upp på mig. Ja jag älskar dom så otroligt mycket.

Och mina vänner, hur underbara e inte dom då. Som funnits där för mig när jag mått dåligt. Dom e verkligen mina bästa vänner.
Mina 3 M: Moa, Maja & Madde, älskar er som fan, glöm aldrig det.

Nu efter allt elände så åker jag å mina föräldrar till en stuga vi hyrt en vecka på landet eller typ skärgården. Nästan ute vid Norrtälje. Ska bli riktigt skönt, iaf om det blir lite varmare. Så trist när det e kallt på kvällen så man inte kan sitta ute. Men men det ska bli jätteskönt. Ska köra hårdträning med Casper därute. Han har blivit väldigt jobbig, han är i tonåren. Han har börjat morra å typ alla hundar å även vart ordentligt arg vissa gånger. Så det ska vi träna bort och sen ska vi träna på att gå fot. Har som sagt vart lydig tidigare. Men eftersom jag varit så dålig så har vi inte umgåtts så mycket med andra hundar som vi gjorde när han va yngre, så jag har mig själv att skylla. Men som sagt skule va skönt med en riktigt lydig hund. Va nämligen på promenad med Majas hund Kattja härom dan, å jag säger det vilken lydig hund. Lyssna på en gång när hon va lös. Ja vi ska träna träna träna nu när jag börjar få tillbaka lite av orken.

Nej nu ska jag sova, börjar bli trött.

Ha det så bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0