Snart dax för hundutställning

Ja mellan den 3-6 januari är det husdjursmässa i Kista. Men det är även blandrasutställning då oxå.
Och Casper är anmäld, det ska bli kul. Tyvärr så är det så att Casper har fått massa tovor
som är skitsvåra att få ut. Han har overall på sig nu när det är så kallt.
Och den gör att pälsen tovar sig, allt blir liksom lite statiskt när man tar av den, den är i fleece.

Men förhoppningsvis med massa balsamspray och lite tålamod så kanske dom går att reda ut.
Nu är sista julklapparna köpta, ska fira med mamma å pappa å Casper bara.
Inget åkande å farande å flängande utan bara lugnt å skönt.

Va över hos brorsan i fredags och firade "lill julafton". Dom åker som vanligt till landet.
Pontus min brors äldsta son på 5 år hade önskat sig en radiostyrd dinosaurie, den fick han då utav oss.
Å det va så härligt att se hans min när han öppnade paketet och insåg vad det va.

Han blev jättenöjd, själv tycker jag den va tråkig för den summan som den kostade.
Men försäljarna vet vad dom kan tjäna pengar på, och Pontus är nöjd och det är det viktigaste.
Lite mer dinosaurier och andra leksaker blev det med.

Marcus den minsta på snart 2 fick nästan bara kläder, men han e precis som hans storebror
va när han va liten, blir överlycklig när han får kläder. Han skulle sätta på sig allt på en gång,
haha det va kul å se. Å lite leksaker där med blev det.

Min mage har bråkat som bara den hela veckan, har fått annan medicin nu som jag ska prova ett tag,
hoppas det hjälper. Har ju slutat med smärtplåstrena då jag fick stora köttsår utav dom. Så det va inge bra.
Min endokrinläkare träffade jag i fredags, mina prover såg ok ut. Jag har rätt dos kortison iaf.
Ska göra lite andra tester och ta lite mer prover. Men det han sa var att allt det här tar tid, han sa att ibland tar
det upp till 1 år innan man mår bra igen, men det e ju bara hoppas det går fortare.


Nej nu ska jag sova.

Om vi inte hörs innan så ha en god jul.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Tjohej! Snö fick vi iaf så det räcker och blir över! man får ju lite problem att gå hahaha..

Hoppas julaftonen vart bra..själv hade vi det lugnt och mysigt :) Nu blir det film med barnen sen sängen för dom :D. Kram

2009-12-27 @ 19:56:07
URL: http://www.timojaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0