Nattuggla

Jaha andra natten som jag inte kan sova, har ont plus att jag känner mig orolig över nåt, vet inte vad men har svårt att koppla av. Men det är väl alla tankar som flyger runt i huvudet.
Ibland önskar man att man kunde stänga av så man inte tänkte något alls för en stund.

Idag ska Casper vaccineras, han blir ju 1 år på torsdag. Stora killen. Skulle åkt till Farsta djurklinik där vi alltid går, men så tänkte jag att det e ju bara en spruta, och det går ju jättefort. Vi har nämligen Hagsätra veterinärklinik i huset bakom mitt så jag bokade tid där ist för att åka kommunalt till Farsta. Har hört att han ska vara bra, så vi får väl se. Men trivs bäst med Farsta, alltid trevlig och hjälpsam personal.

Har ju som sagt fått ryggskott, pga att min rygg inte klarar av min snabba viktökning. Gör skitont typ så fort jag står eller går. Tycker det borde blivit lite bättre men det har det tyvärr inte. Men jag får väl stå ut ett tag till.

Nu ska jag sätta mig och skriva en ansökan om stipendie/fondmedel, har fått några adresser som jag ska skicka brev till. Varför inte chansa, kan ju inte få mer än ett nej.
  Så jag måste formulera ett bra brev, men det går nog bra.

Magen gör ont, väntade på att min smärtsköterska skulle ringt igår så jag iaf kunde få en telefontid till min läkare innan besökstiden i slutet av november. Måste verkligen få något annat att ta till när det blir som värst.
Men hon har inte hört av sig, men får söka henne på torsdag om hon inte hört av sig då.

Ha det så bra allihopa (ni som läser, tror inte ni e så många tyvärr) men det är kul när besöksräknaren ökar i antal. Så några är inne och läser iaf.

Var rädda om er och ta hand om era nära och kära

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0