Fy vad jag mår piss

Idag e ingen bra dag, har så jävla ont i magen och mår skitilla. Känns skitjobbigt just nu, fint väder är det ute just nu oxå. Men jag orkar inte gå ut. Ska snart åka till mamma å pappa å försöka äta lite sen ska jag vila en stund och så får jag se om det går över. Sov ingenting inatt pga smärtan. Blä e så trött på det här så jag spyr snart.
Hur mycket orkar man egentligen, ja det e en bra fråga.

Förhoppningsvis mår jag lite bättre imorrn. Ska ev i helgen träffa Steffy och Puma och hennes lilla "Tollare" valp(Nova Scotia Duck Tolling Retriever) på 8 veckor som hon hämtade i onsdags. Skitsöt e hon, har sett henne på Steffys blogg. Får se om jag kan norpa åt mig en bild så ni får se hur hon ser ut. Men hon va tydligen en liten
vildbatting, jättebusig, och tuggade på allt å lite till. Haha. Trixa skulle hon heta.

Casper var som tur var inte så bitig när han va liten, men busig det va bara förnamnet. Nu är han inne i tonåren, och har nyligen kommit på att han är kille. Och det e kul å jaga alla tjejer. Pappa har döpt om honom till "Ålle" för att han ållar (ursäkta stavningen kanske ska stå Olle) så mycket på alla saker, hans leksaksråtta har blivit något stackars sexobjekt som han ligger å juckar mot när han inte leker normalt med den.
Ja han e lite knäpp min hund, men bra söt.
Det bästa är när en tjej har kissat på marken för det luktar så gott, så han står å slickar gräset.
Skitäcklig är han faktiskt. Och så e han trotsig, det e som ett barn.

Han testar gränser så det skriker om det, och lyssnar gör han typ inte.
Så vissa dagar är det så man skulle vilja sälja honom billigt, men det e
ju så med hundar dom har som vi olika perioder i livet där dom beter sig annorlunda.
Överlag är han lydig och duktig.

Nej nu kommer pappa å hämtar, orkade inte gå hem till dom,
trots att det bara tar typ 15 min, så pappa är snäll och hämtar oss.

Ha en bra kväll

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0