Höst

Ja nu är det höst, fast jag tycker det är riktigt mysigt. Håller på att ta bort alla sommar kläder för att plocka fram massa sköna stickade tröjor, som jag säkert ändå inte kommer kunna ha. Tack vare kortisonet har jag gått upp 22kg på 4 veckor de ni, är asjobbigt. Ingenting av de kläder man har passar.
Man ger sig ut för att hitta nytt, men kommer strax underfund med att det inte passar heller.
Jaja förhoppningsvis så går jag ner när kortisonet är väl justerat.

Idag ska jag försöka få en akuttid till tandläkaren, hon började ju med en rotfyllning sist, men hon tog bara bort karies för att nästa gång fortsätta med att döda nerverna. Kan ju bara säga att jag har aldrig haft sån tandvärk som jag har nu, hela helgen har jag blivit tvungen att ta treo. Hade ingen lust att åka in akut till tandakuten heller, när jag redan betalat för att hon skulle ta bort det onda. Så nu hoppas jag dom har nå återbud idag, alt kan fixa en snabb tid åt mig.

Min älskade kusin kommer till mig idag å ska sova över. Va skitlängesen jag träffade henne. Ska skvallra lite skit som alltid. Ska bli mysigt.

Magen är ganska skaplig just nu, plåstrena verkar hjälpa lite. Ska be å få nåt som jag kan ta när det kommer såna jättejobbiga kramper. Smärtsköterskan ringer mig senare idag så jag ska ta det med henne. Svettningarna börjar bli lite bättre, det är förstås pga att hösten är här å det e lite kyligare, vilket bara e skönt.

Denna vecka är det 3 läkarbesök inbokade så jag har fullt upp. Men skönt att det händer nåt.

Ska fixa klart med min inredning idag så får ni se hur det blev med det svarta å limegröna.

Ha en bra dag

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0