Nervös

Usch nu börjar jag bli lite nervös inför undersökningen om 2 timmar. Vet att det kommer gå bra men är ändå lite nervös. Pappa kommer följa med, å det e bra för jag kommer få lugnande så jag kommer nog inte kunna ta mig hem själv så det e bra att pappa kör. Sen imorrn e det två läkarbesök, ett kl 8 och ett kl 14. Pust å stön jobbigt att fara fram å tillbaka hela tiden. Å på fredag är det tandläkaren för att rotfylla tanden jag bråkat med.

Sen är det helg igen...jisses va veckorna går fort. Ska försöka komma till brukshundsklubben nån dag oxå så jag kan träna lite med Casper. Men vi åker samtidigt som Steffy för hon hjälper oss med träningen, så vi får liksom passa på när hon kan.

Status: samma som igår, haft jätteont inatt har inte sovit en blund. Får se om det går över. Väntade mig att smärtsköterskan skulle ringt i måndags som det va sagt men har inte hört från henne ännu. SKulle behöva nån medicin att ta när värken är som värst. Hon har säkert fått fullt upp med annat, hon kanske ringer imorrn annar så får jag ringa till henne på fredag.

Tror att mina hormonplåster fungerar ganska bra, för jag har börjat frysa....de ni....det e inte illa när man svettats i flera månader konstant. Inte för att det e skönt å frysa, men det är ett skönt avbrott från all värme. Mysigt nu till hösten oxå man kan ta på sig massa mysiga tjocka koftor.

Ser så roligt ut när man svettas så mycket som jag gjort å gå med bara ett linne när det e 10 grader ute....folk kollar lite konstigt på en....men men jag e van, önskar bara att man kunde ha en skylt i pannan där det stod att man va fysiskt sjuk och inte knäpp som går så lättklätt. Men folk får väl tro vad dom vill, vad ska jag göra åt saken...ingenting. *Försöker intala mig själv att jag duger som jag är och att jag inte kan rå för att jag är sjuk och har gått upp i vikt så mycket* men det går sådär....nåt jag får fortsätta jobba med.

Måste oxå köpa nå bra täckstift för jag har sett att jag fått jätte mörka ringar under ögonen, nu ser jag liksom sjuk ut. Så jag tänkte man kunde hitta nåt som gör att man ser lite fräschare ut, känns så trist å se sjuk ut. Man känner sig sjukare då oxå, så lite färg på kroppen och täcka ringarna så kommer jag kanske känna mig lite bättre.

Ja hoppas ni får en bra dag

Och önska mig lycka till med den äckliga undersökningen...tur att det går fort iaf, brukar ta omkring 5 minuter så det e bara stå ut å pinas en stund. Det är snart över.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0