Usch vad det regnar

Ja nu verkligen vräker det ner.Känns inte så kul att ha en långhårig hund i det här vädret, tur att han gillar sin regnjacka. Han gillar verkligen inte när det regnar och blåser.

Jag tycker det är mysigt iaf så länge man är inne. Ja nu har nog hösten kommit, tror inte det blir så mycket mer sommar. Fast jag tycker det är härligt med hösten, för det första blir det svalare och eftersom jag har fel på mina hormoner så behöver jag inte svettas.
Sen är det så mysigt att tända massa ljus, krypa upp i soffan med en mysig filt om sig och bara va.
Det är det bästa med hösten.Fast det är ju skönt på sommaren när man kan va ute så
mycket längre utan att frysa, så sommarkvällarna kommer jag sakna.

Här hemma håller jag på att pyssla lite, sortera papper,
skriva upp alla olika undersökningar och läkarbesök. Skulle va trevligt med lite ordning iaf.

Imorrn ska jag äta middag hos mina föräldrar, och dom ska låta mig provsmaka hemgjorda kroppkakor. Har aldrig ätit det förut, men tänkte att jag får väl prova då dom alltid pratar om hur gott det är. Men jag sa åt mamma att hon skulle se till så det fanns något annat därhemma att äta om jag inte gillar det. Haha.

Min dator har tydligen fått svininfluensan tror jag, den skickar iväg massa meddelanden på msn till mina kontakter vilket jag inte gillar. Måsta kolla igenom datorn å se hur det egentligen är med mitt virusskydd.
Men jag är inte så duktig på sånt, vem vet jag kanske inte har nåt virusskydd, fast jag tror det. Hmm bör undersökas. Kom iaf på att jag måste föra över alla mina bilder på skivor,
vore förjävligt rent ut sagt om alla bilder försvann.
Ja det får bli ett projekt imorrn.

Nu ska jag fortsätta organisera lite sen ska jag duscha sen blir det sängen.

Sov gott allihopa

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0