Snart Turkiet

Ja nu e det bara 3 dagar kvar innan vi åker till Turkiet, åhhhhh va jag längtar. Ska bli sååååå skönt.

Det tycker pappa med som ska va hemma me Casper. Han säger att han behöver lite semester från oss. Haha. Han å Casper kommer ligga i soffan å äta praliner hela veckan, hihi. Ja det e trist att pappa aldrig vill åka utomlands med oss. Men han hatar verkligen värmen, så han stannar hellre hemma. Det jobbiga är att vi måste va på arlanda halv 5. Men men då kanske man kan sova på planet.

Jag älskar å flyga, men det gör INTE mamma. Tycker det e skitkul å säga till henne typ: -Kolla va det inte nån skruv som släppte från vingen, eller: -Oj vad det låter konstigt, det måste va nå fel. Haha. nej man ska inte skoja om sånt, men det e lite roligt.

Ska försöka packa lite oxå. Har inte kommit så långt ännu. Men det kanske börjar bli dax. Allt e tvättat iaf, så det e skönt.
Ja den här resan är varmt välkommen, behöver lite annat å tänka på, som sagt kommer nog bli en ganska jobbig tid när jag kommer hem.
Ska ju börja med den nya behandlingen då. Därför e det skönt å få ladda batterierna lite innan. Det blir nog bra, intalar jag mig själv :)

Ha det bra

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar, Hej Jessica! Jag bor hemma nu, det har löst sig som tur är. Du får ha det så bra i turkiet så kanske vi ses när du kommer hem! Dra ut eller nåt skulle vara kul :) Kram!

2010-08-11 @ 20:36:24
URL: http://nicolefan.blogg.se/
Postat av: Maja

Ha det så himmla nice i Turkiet, sola och bada åt mig me :) Krama mammsen och pappsen från oss med.



Have a nice trippppppp :)

2010-08-12 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0