Kalas på G

Nu är det redan onsdag igen, å Andra Avenyn på tv ikväll igen. Älskar verkligen den serien, blev fast från första början. Men det e så trist att den bara e en gång i veckan numera. Förut va det tre ggr per vecka det va bättre. Men det e bara gilla läget.

Nu kommer dessa månader när det är så många som fyller år. Först nu på lördag ska min älskade vän Moa ha fest för hon fyllde 29 i veckan, det ska bli kul. Ska komma massa folk, och många jag inte träffat sen gymnasiet. SÅ det ska bli jättekul. Mamma å pappa ska med oxå, för vi ska va där vi ett redan på dan. Det är öppet hus, å mamma å pappa känner Moa väldigt väl me, plus att Moas mamma å plastpappa e där me så mamma å pappa ska träffa dom me å snacka lite skit. Sen åker dom hem men jag stannar, blir ev utgång senare på kvällen. Får se hur jag mår, men som det ser ut nu så ska jag me.

Sen på söndag så ska min brors tjej ha kalas för hon fyller år. Så då ska vi dit å äta mat å fira henne. Sen på ons nästa vecka fyller mamma år, så då kommer det några kompisar till mamma å pappa å hälsar på. Sen på lördagen så e det kalas med släkten för å fira henne.

Så ja mycket firande är det nu framöver. Tur att jag fått min remiss för att börja med vattengympan, kan ju kanske behövas efter alla kalas.

Har vart på IKEA och köpt ett skåp som jag ska ha korgar i så jag får lite mer förvaring.

Har haft så jä**a ont de senaste dagarna, men det e bara gilla läget tyvärr. Känns som om ingenting hjälper. Förkylningen släpper inte heller, har nån infektion i kroppen för enligt mina rutinprover som jag tar då å då så visar det förhöjt infektionsvärde. Men det kan räcka med en förkylning eller liknande för att det ska visa sig förhöjt.

Men är så trött fortfarande, somnar så fort jag satt mig ner. Jättejobbigt. Får börja med den där uppiggande sörjan från hälsokosten igen. Ginseng eller nåt kommer inte ihåg vad den heter, men måste testa den iaf, för det här håller inte.


Nu e det dags för matlagning.

Ha det så bra.

Kram kram

Jessica


Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin Bergström

Hej! Läste på din sida, har själv hypotyreos,innan hypetyreos, fick jod.beh, o levaxin tbl..har diverse värk i kroppen, och trött,fick svar från scandlab, att jag hade kortisolbrist,o för lågt T3, men ingen i sjukvården bryr sig...

fin hemsida du har...

2010-04-17 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0