Ny vecka

Nu e helgen över. Fasten hos Moa var riktigt lyckad. Utgången va rolig, vi gick till Grand Garbo som ligger i Sundbyberg ca 500 meter från Moas lägenhet, det va skönt att det va nära.

Patrik Isaksson uppträdde live så det va kul å lyssna på. Jag , Johan och Tessan gick därifrån vid 2 ungefär. Fick skjuts enda hem av Tessan (tack så jättemycket).
Man kände dagen efter att man inte vart ute på länge, trots att jag inte drack nåt så va jag trött ändå.

På söndagen var det kalas för min brors tjej, massa god mat och fika. Det var riktigt trevligt. Idag är det mammas födelsedag, kommer några grannar å fikar både idag och imorrn. Och på söndag kommer släkten.

Mår fortfarande skit. Är jättetrött och har skitont i magen. Håller på att ta bort all smärtstillande medicin, därför har jag ont. Vill kolla hur kroppen reagerar utan smärtlindring, plus att jag inte känner för att proppa i mig massa starka mediciner.
Ska få nå kramplösande som inte är så starkt, men som förhoppningsvis hjälper lite nu under tiden jag tar bort de andra tabletterna. Mår skit pga det oxå, blir ännu tröttare. Men jag får stå ut ett tag så kanske det i längden blir bättre.


Nu ska jag fixa lite lunch sen blir det en promenad med lillgrodan.
Ha det så bra

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0