Solen skiner

Härligt när solen skiner, man blir så mycket gladare då. Helgen är förbi, det vart en lugn sån. Slappade typ hela helgen. Nu till helgen som kommer ska vi ev. till Maja å kolla på lilla Wilda. Plus att Majas collie Kattja har fått valpar, så det ska bli kul. Dom e ju såååå söta när dom e små.

Min killkompis Johan fyller 30 i helgen så jag ska ev dit då. Det beror helt på hur jag mår, men jag hoppas jag orkar iaf.

Casper börjar bli lite bättre vad det gäller tikarna som bor i huset brevid. Han e inte lika virrig å piper å gnäller inte lika mycket, vilket är väldigt skönt.

Har slutat med mina mediciner nu för jag ville prova hur det är utan dom starka. Kan ju säga att jag har så jä**a ont, men det e bara stå ut. Men det är riktigt jobbigt, det tar på en psykiskt oxå, man blir ledsen när man jämt har ont. Hypofysen är det som vanligt med, lika trött fortfarande, ska ev sänka kortisonet lite för att se om det blir bättre. Blir det inte det så måste jag höja igen. Är så trött på att det aldrig kan bli rätt inställt för min del. Men det kommer väl snart får vi hoppas.

Nu ska jag bege mig ut på en promenad med lillgrodan, så härligt väder. Fast det kunde få vara lite varmare. Men det e väl bara klä sig varmt å gilla läget.
Vi har verkligen fått för snö så det räcker, efter allt tjatande om att vi aldrig har snö. Jag tror inte jag vart med om så mycket snö nångång i mitt liv. Eller inte som jag kommer ihåg iaf. Det blir ju kul när all snö ska försvinna sen. Blött är bara förnamnet, å det är då det är som roligast att ha hund.....eller INTE. Haha.

Ha det så bra och ta hand om varandra och er själva. 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0