Storstädning

Har fortsatt min städning som jag påbörjade igår. Igår tvättade jag å dammade/våttorkade allt i lägenheten. Och idag har jag dammsugit å skurat och tvättat kök och badrum från topp tipp tå. Så nu är det fint.
Så skönt när det är gjort. Har inte hunnit baka muffins ännu, blev för mycket
med det andra. Så jag ska försöka göra det imorrn ist.

Jag hoppas det blir fint väder imorrn å sol så man kan känna att våren är på väg.
Solen värmer verkligen nu, såååååå skönt. Fast det är ljusrae ute nu när det är snö så det är en fördel.
Ska snart gå å lägga mig tänkte jag, sen hur det blir med den biten återstår att se. Haha.

Har fortfarande skitont i magen och är jätteyr hela tiden. Det är obehagligt för det
liksom snurrar till när jag vrider huvudet åt sidan. Men det går nog över.



Ha det så bra sålänge

kram kram
 
Jessica


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn smycken från dyra Tiffany & Co. på bloggen!

usch, hoppas du mår bättre snart

2010-02-06 @ 11:19:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Maria

2010-02-07 @ 14:02:55
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0