Helg

Nu va det helg igen, man blir så dagvill när man e sjukskriven. Så svårt att hålla reda på dagarna. Idag har jag varit på middag hos min bror, Tacos efter brorsonens beställning. Brorsan hade även letet upp nitt Nintendo 8-bitars, så Pontus den äldsta sonen kunde spela. Självklart ville han att faster skulle prova. Å jag va inte sent på, men satan va fula ord det flög ur min mun.

Har inte spelat Super Mario Bros på hur lång tid som helst. Missade lite här å där å då flög det många fula grodor ur min mun. Så jag vart tvungen å överlåta kontrollen till pappa som iaf inte blir lika förbannad som jag när tan torskar. Men det va lite kul.

Sötnosen Pontus som snart blir 6 år mådde lite dåligt idag, han va ororlig för att det skulle komma jordbävningar hos oss oxå. Antar att han råkat titta på nyheterna, efter mycket prat om att det inte händer här och om det skulle göra det så inte i samma omfattning så vart han lite lugnare.

Men tänk va mycket som går runt i huvudet på en sån liten kille. Ja hoppas han kan sova ikväll å inte funderar för mycket, eller att min bror pratar ordentligt med honom för det kan nog kännas lite läskigt när man inte vet hur vårt land påverkas.

Sötnosen hade ritat fina teckningar till mig idag oxå.

Magen å allt annat i kroppen är som vanligt, dåligt med andra ord.

Nu ska jag kolla den nya serien "Solsidan" på 4:an. Hoppas den e bra.

Ha det bra så hörs vi.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha...ja dom där grodorna kan verklign flyga snabbt ur munnen! hehe

2010-01-29 @ 23:07:18
Postat av: Maja

glömde ju skriva att de va inlaggt från mig ju

2010-01-29 @ 23:07:47
Postat av: alexandra

hejsan:) såg att du tävlade om moyanacorigan smink på millahs blogg. nu är det så att även jag tävlar ut sånt smink, och det är inte många som deltagit. så snälla va med! :)

klicka dig in hos mig så kommer du direkt till tävlingen som dessutom avslutas ikväll eller imorgon:)



kram byalexandra

Postat av: alexandra

åh va kul att du är med:) lycka till i tävlingen:D

2010-02-02 @ 15:57:17
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: alexanda

Jag kan läsa tankar du vet, så du behöver inte förklara att du vill vinna en snygg plastklocka (så inne... ) från weardesign.

finns i fyra färger, det är bara att anmäla sig. lycka till :D

om jag nu läst dina tankar fel (det händer ibland..) ber jag om ursäkt. Hoppas att jag inte störde dig med den här kommentaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0