Glad Påsk

Veckan som varit har jag vart mer förkyld än innan, fick träffa en öron näsa hals specialtist i måndags. Han sa att jag hade en del sår i ena näsborren. Han visste inte vad det kom ifrån men han tog tre små brosk bitar eller va det va som han skickade på analys, plus att jag fick lämna massa blodprover å urinprov. Ska ringa honom imorrn för provsvar.

Fick veta idag att mitt infektionsvärde stigit ännu mer, så förhoppningsvis får jag kanske svar om vad det e som gör att det provet ligger högt. Va nämligen inne på laboratoriet idag igen för dom hade tappat bort mina blodprover så jag fick lämna nya *suck* Klantarslen säger jag om man får uttrycka sig milt haha. Ska bli intressant å se vad proverna visar.

Nu e det påsk med allt vad det innebär, typ ägg å massa godis. Jag som haft sånt problem med tandvärk å så på senaste tiden ska bara äta tandkräm känns det som. Haha fast nån godis slinker nog ner ändå. Fast jag e inte så förtjust i godis egentligen. Jag kan bli jättesugen, å så köper jag en massa å sen tar jag bara nån bit, sen står det bara där i skålen tills jag slänger det eller skickar in det i skafferiet.

Min endokrinläkare ringde idag och gav mig en "dubbel" tid till den 18/4, då han ska göra massa undersökningar på mig å kanske ta reda på varför mitt Kortison aldrig blir rätt insatt, och varför jag mår skit hela tiden. Så det e skönt att han kanske tar tag i det. Magen gör så jä**a ont typ hela tiden, finns typ inget jag kan göra för att lindra, eller jo om jag lägger mig i fosterställning med knäna uppdragna så kan det lätta lite, men så kan jag ju inte ligga hela tiden. Skulle va skitjobbigt jue å ligga där hela tiden. Haha. Skämt åsido, men det underlättar lite.

Somnade på soffan nu på kvällen typ vid elva, därför e jag ganska pigg just nu. Men ska försöka lägga mig snart.

Önskar er alla en glad påsk.

Ta hand om er 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0