Många läsare

Har sett att jag har uppnått 1000 läsare. Kul. Men det e ju inte som dom stora bloggarna som har jättemånga besökare per dag. Mina 1000 är ju sen jag började skriva. Haha, men men några läser iaf.

Träffade smärtläkaren förra veckan, och han kunde tyvärr inte hjälpa mig utan tyckte att jag skulle fortsätta på HS. Han tyckte det va bättre då jag går där för alla mina andra sjukdomar. Jaja det e bara gilla läget å behålla smärtmottagningen på HS då.

Ska till reumatologen imorgon och få svar på mina prover och röntgen. Så får vi se vad dom vill sätta in för behandling.

I lördags var jag å Casper och hälsade på Maja å hennes familj. Lilla Wilda hade växt massor och va en riktigt glad tjej. Så söt. Majas hund Kattja har ju fått valpar för typ 10 veckor sen. Och hon har 4 stycken kvar hemma. Å så söta dom va. Jättemysiga, pussades hela tiden.

Men Casper va jobbig, han tyckte dom luktade så gott så han lyssnade inte så bra när jag sa åt honom å sluta nosa bebisarna i rumpan. Lite ofin min hund. Haha. Men annars gick det bra å träffa valparna med Casper. Han vart skraj först när jag släppte ner honom för alla kom springandes fram till honom för att kolla vem han va. Men det släppte efter bara några sekunder så som sagt va det han som va på dom ist.

I helgen blir det kalas för äldsta brorsonen Pontus som fyller 6 år. Helt sjukt att han blivit så stor, känns inte alls länge sen vi firade hans ett års dag. Ja fort går tiden. Tyvärr.

Kom på mig själv idag med att det är 9 veckor kvar tills jag fyller 30. PANIK!!! Åldersnojja, ja det e bara förnamnet. Vill helst bara hoppa över den dagen, men mamma å pappa tvingar mig till ett litet kalas iaf. Dom tycker självklart att jag ska ha ett litet kalas iaf. Så det får väl bli så då. Plus utan kalas inga paket. HAHA. Ska önska mig pengar då jag å mamma ska åka till turkiet i augusti, och jag behöver fickpengar. Plus att jag behöver köpa nya kläder då det jag har inte passar. Förra sommaren när jag hade en del kläder så hade jag inte gått upp i vikt ännu, så dom sitter nog inte så bra nu. Ingen idé å prova heller för då blir jag bara ledsen. Lägger undan dom tills jag gått ner i vikt igen, vilket inte ska dröja allt för länge hoppas jag. Fast med den här nya sjukdomen så är en behandling höga doser Kortison, så då kommer jag öka mer igen. Men det återstår å se vad doktorn säger imorrn.

Nu ska jag borsta Casper, har badat honom nu på kvällen och han har dragit på sig några tovor som jag måste reda ut. Jag e dålig på att borsta honom varje dag då han inte tycker om det, och jag tycker synd om honom när han inte vill, men nackdelen e ju då att de blir tovor som sen gör ont å reda ut. Men sitter dom för hårt så klipper jag av dom ist. Fördelen är att dom sitter i underpälsen så det syns inte om man klipper bort dom. Ska även tunna ur hans päls lite då den är så tjock.

Ja då e det bara sätta igång! Casper får ligga på bordet när jag fixar honom, han brukar somna tillslut. Sötnosen min.

Ha det så bra

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Madicken

Ja det var en stor idiot... TACK

Kram

2010-05-06 @ 07:48:27
URL: http://conler.se
Postat av: Andrea

Hej, fin blogg! :) Lägga till varandra på Bloglovin?

2010-05-06 @ 12:28:58
URL: http://timeforandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0